کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه پنجم

کاش بدونن که هیچ کسی نبوده پشتوانه من و تو بشه! درسته همه اطرافمون هستن ولی شدیدا دارم می بینم هر کسی منافع خودشو در نظر می گیره!
حس ششم هیچ حس خوبی نیست!!! می بینم هر کسی هر چیزی می گه ته قضیه می خواد یه جوری ماجرا یه منافعی هم برای خودش داشته باشه...
تو این مرحله با هیچ کسی غیر از تو و خودم نمی تونم حرف بزنم!!!‌ با هیچ کسی نمی تونم درد و دل کنم! نه مادرم، نه مادرت، نه پدرم، نه خواهرم‌، نه خواهرت، نه دوستانم! فقط خودتو دارم ..
آخ که می فهمم چقدر فشار روت زیاده ، از همه طرف حتی از جانب من...
خدایا سپردمش به تو..

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم خونه 2 اسفند 1386 ساعت 09:21 http://www.tarhi-no.blogfa.com

تو هم که شرایطت مثل منه
داری ازدواج می کنی به سلامتی؟آره؟

اوهوم :پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد