کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه پانزدهم

همچین دیروز کلافه بودم از دست این قول و قرارهای الکی دولت عزیز که دلم میخواست حرصمو حسابی خالی کنم!!!!!‌
آخه بگو چرا الکی میایید اعلام می کنید که 48 ساعته وام ازدواج رو می دیم؟؟؟
من و شوشو جانمون بعد از ثبت نام و آماده کردن نامه مربوط به ضامن مراجعه کردیم به بانک یییهو گفتن 8 ماه طول می کشه!!!!!‌ حالا دوباره طفلک تو این شلوغ پلوغی کار افتاده به تغییر بانک و جا به جا کردن نامه و فلان و بهمان...
حلال زاده است :دیییی همین الان زنگ زده می گه ان شالله تا اردیبهشت جور میشه و از طریق یه بانک دیگه اقدام می کنیم...
الهییی آمین
خداجون سر این اذان ظهری یه کمک غیبی چیزی برسون تا این عزیز دل من کمتر حرص و جوش بخوره... خوب مگه چی میشه ؟‌‌
آخ بشه که من این روزای پر خاطره رو برم پیش نازنین همسر... آخ چه خوش به حالمون میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد