کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه هجدهم

* میخوام نق بزنم حوصله نداری نخون!‌
* حالم خوب نیست
* پست بعدی از خونه پیشول جان خواهد بود ان شالله...
برخلاف همیشه حس خوبی ندارم امیداورم بتونم زودتر با پیشولم حرف بزنم...
* به خودم اطمینان ندارم که تاب بیارم تو این حس و حال مزخرف و نرم بلیطم رو کنسل نکنم!!!
* چقدر این روزا سخت می گذره...
* این اشکای لعنتی بند نمی یاد! چرا منو تنها نمی ذارن یه دل سیر زار بزنم ...
* زود برمیگردم!! ( کسی منتظرمه آیا؟!؟!؟!‌)
* اخه مگه میشه تو این خونه به این گندگی برگه های کلاسور من پیدا نشه؟‌ من برگه سفید میخوام :((‌
* من نمی دونم این مورچه ها تو حموم چی میخوان که من هر روز مجبورم آب بگیرم روشون بمیرن؟!‌ عبرت نمی گیرن !!!!
* تمام لب پایین پر شده از تب خال!!!! کم گنده بود گنده تر شده!!!!!‌
* هی کارامو کردم هی یه خط اینجا نق و نوق کردم!!!!‌لا الله الا الله
نظرات 3 + ارسال نظر

گفتی نق و غر ولی فکر نمیکردم این همه

:-؟؟

mayjoon 28 بهمن 1386 ساعت 14:02 http://mayjoon.blogfa.com

گلم آخه چرا این همه بیتابی
امیدورام عمره همه این دوریهاتون کوتاه باشه ...

الهی آمین:)

خانوم خونه 2 اسفند 1386 ساعت 09:39 http://www.tarhi-no.blogfa.com

پیشول : من زن نق نقو نمی خوامااااااااااا
من کوکوی داغ وخوشمزه خودمو می خوام

:))
نه بابا طفلک پیشول مدام می گه کوکو همه عصبانیتت رو بیار برای خودم و کسی رو اذیت نکن :پیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد