کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه بیست و پنجم

چه نازن این دو تا... انگار از خستگی بیهوش شدن

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام چه جالب آقای همسرتون همشهریه ماست!!!!

مریم 5 اسفند 1386 ساعت 11:38 http://mayjoon.blogfa.com

عکست معلوم نیست

خانوم خونه 6 اسفند 1386 ساعت 09:16 http://www.tarhi-no.blogfa.com

مثل اینکه کامنت دونی پست قبل مشکل داره!
عیب نداره اینجا مینویسم
مبارکه لباست کوکو خانوم من انقد ذوق این چیزا رودارمممممم
باوجود اینکه قرار نیست سفره عقد کرایه کنیم ولی با اینحال دیروز رفتم کلی سفره عقد دیدم اصلا حال میکنم بااین چیزا...
راستی کوکو خانومی نخندیا ولی کامنتت روکه خوندم گریه ام رفت نمیدونم چرا یهو اینجوری شدم
مرسی از راهنماییهات
سعی میکنم دخترخوبی بشمو شوشو رو ناراحت نکنم ولی نمیشه
راستی شوشو کامنت ها رومیخونه فکرکنم روش خیلی تاثیر بزاره بوووووووووووووس

مشکل؟ نمی دونم :-؟؟
ممنونم :-*
حتما می تونی خیلی چیزها رو برای شوشو راحت کنی ... سعی کن به خودت مسلط باشی حتما موفق می شی...
هر زمانی هم کسی پیدا نشد درد و دل هاتو گوش بده این کوکو خانوم و کامنت دونیش در خدمته.. فقط کافیه بگی کامنتت رو تایید نکنم (چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد