کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه سی و ششم

باید یاد بگیرم مقاومت رو....

باید یاد بگیرم تیکه های شخصیتم رو دست هر کسی ندم...

باید اجازه ندم هر کسی با قیافه و اخم و تخم و کوبیدن در و دیوار له-م کنه...

حساسم؟ آره حساسم آخه جز مادرم کسی از گل بالاتر بهم نگفته...

حالم بده.....به طرز وحشتناکی زیر دلم درد می کنه... اشکام سرازیره...... روحم خسته است.... نمی تونم بخندم....

خدایااااااا .....................

دیگه خودمو پایین تر از این نمیارم... دیگه دوست ندارم وقتی در موردم حرف می زنن بگن خیلی خاکی و راحته! من از این به بعد ژست خودمو می گیرم ....

دیرم شده و حوصله سرکار رفتن ندارم!!! کاش ساعت کاری تا مدتی ۷  شب باشه!!!

* من آدم صبوریم اما وقتی خیلی چیزا تلنبار میشه رو هم و نمی تونم حلش کنم این طوری میشم!‌

* باید بگم به هیچ وجه مطالب نوشته شدم به پیشول جان ربطی نداره...

نظرات 4 + ارسال نظر
خانومی 16 فروردین 1387 ساعت 17:17 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااام
ایشالا زود خوب شی
سه ماه دیگه عروسیته ... وااااااااااااااااااای ... من جای تو کلی ذوق دارم هااا ....
بوووس

هلو خانم 18 فروردین 1387 ساعت 02:23 http://www.holo0.blogsky.com/

سلام...وبلاگ خوبی داری...خوشحال میشم لینکم کنی...اگر لینک کردی خبر بده تا لینکت کنم عزیز...

مریم 23 فروردین 1387 ساعت 13:33 http://mayjoon.blogfa.com

کوکو جونم می دونی یه موقعها خوبه آدم به همه چی خیلی توجه نکنه از طرفی یه موقها به قول تو خوبه که آدم ژست خودشو بگیره. منم دیشب دقیقا با یه همچین شرایطی رو به رو بودم. حالا هر دفعه که برام تجربه می شه تصمیم می گیرم دفعه بعد یه مدل دیگه باشم.

سخته مریم ....
خیلی سخته :(

کوکو خانوم 23 فروردین 1387 ساعت 15:17 http://kokoo.blogsky.com

به مریم (کامنت پستت):
خدا رو شکر کن که هفته ۱-۲ بار می بینیشون...
منم یه وقتایی اینقدر دل تنگ می شم که زمان و مکان رو به کل از یاد می برم و اشک چشمام سرازیر می شه ..
خوبی مریم؟
من اینجا وبلاگت رو ندارم ... ژیشول کارت هم خرید با کارت هم فیلتری و برام باز نمی شه!
حالا خوبه بلاگت هیچ موردی نداره...
تو تهران جای منم نفس بکش :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد