کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه چهل و هشتم

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه

صبوری های تو مادر منو به گریه مینداره

مثل یک طفل خواب الوده من محتاج اغوشم

از اون لالایی هات مادر بخون بازم توی گوشم

برای سرنوشت من تو دل واپس ترین بودی

برای اشک های من همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غمخوارم تو ای محرم ترین یارم

به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

نوازش کن منو مادر که فرزند تو غمگینه

...

....

دلم براش تنگ شده... کاش الان کرج بودم

به مریم:

به به خانم خونه دار  :-* مطمئنا غذات خیلی خوب بوده... به نظرت من چیکار کنم که اصلا اشپزس بلد نیستم؟

یادم باشه یه جوری شمارتو ازت بگیرم بلکم یه چیزی ازت یاد گرفتم :پییی

نظرات 4 + ارسال نظر
من 26 اردیبهشت 1387 ساعت 23:35 http://www.sarv.blogsky.com

سلام کوکو خسته نباشی امیدوارم که زودتر خوشحال بشی و سر حال

سلام
ممنونم :-)

لوپو 28 اردیبهشت 1387 ساعت 17:54 http://lopo.blogsky.com

سلام من هروقت این گوشه این شعر رو میخونم سردرد میشم ..
نه واقعا عرض میکنم همینی که دلبر ما بی دلبر و دلبر داره :)
آقا خوب هستن خدمتشون سلام مارو ابلاغ کنید. انشالله هردو خوشحال و خندان و روزهای خوبی رو هم پیش رو داشته باشید .

بدرود

آخیییی...
منم این شعررو خیلی دوست دارم...
اون وقتا که هنوز کوکوی پیشول نشده بود اینو یه بار برام خوند‌:پی
ممنونم به خاطر آرزوی قشنگت :*

خانومی 29 اردیبهشت 1387 ساعت 02:16 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

به به کوکوجون
هنوز عزیزم دلتنگی یا رفتی کرج ؟
نبینم دلتنگیتو عزیزم
آقااااااااااااااااااا پیششششششششششششششششششول بییییییییییییااااااااااا پیش کوکووووووووووووووووووو دلتنگتههههههههههههههههههههههههههههههههه

وحشتناک کلافه ام :(
بیچاره پیشول از سر کار میاد مدام پیشمه ... هیچ حس و حال درونی خوبی ندارم ...

مریم 29 اردیبهشت 1387 ساعت 14:43 http://mayjoon.blogfa.com

مرسی عزیزم که خطاب به من هم نوشتی
دیروز نشستم یکمی پستهام رو ویرایش کردم حالا ببین باز فیلتره یا نه؟
آشپزی هم یاد می گیری. یه سری به مطبخ خاله خانوم بزن ببین چیییییییییییه
راستی تو الان با مادر شوهر اینها زندگی می کنی؟

:-* دوستت دارم :-)
هنوزم فیلتره... میگم میخوای یه دستی به سر روی لینک هاتم بکش شاید درست بشه!
لینکشو پیدا می نم حتما
اوهوم تا ۱۵ خرداد هم با هم هستیم تا وسایلم رو بیارم خونه خودمون:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد