کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه شصت و ششم

سلام...

طبق قولی که دادم یه تعداد عکس از خونه خوشگلمون گرفتم... هر چند ناقصه و همه نقاط خونه نیست... عروس خانمهای گلی که می خوان در مورد وسایل بیشتر بدونن کامنت بذارن تا بهشون بگم.. من خودم به شخصه خیلی جاها می گشتم تا ببینم نکنه چیزی از قلم بیفته و کم و کسری باشه...

۱. روتختی خوشگلی که براتون گفته بودم اما به دلایلی فعلا فقط عکس بالش رو گذاشتم (عمرا اگر اتاقمون شلوغ پلوغ باشه! ) - کلیک کنید...

۲. میز آرایش - کلیک کنید...

۳. نمای کلی داخل .. از جلوی درب ورودی .. کلیک کنید...

۳. یه زاویه دیگه از خونه .. کلیک کنید...

۴. نمای آشژزخونه .. کلیک کنید...

۵. نمای درب ورودی خونه.. کلیک کنید...

خوب به قولم عمل کردم... یه دنیا خسته ام :( برم یه چرت کوچولو بزنم که کلی کار دارم:((‌

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1 تیر 1387 ساعت 19:08

مبارک باشد

مرسی :-؟؟

هومن 1 تیر 1387 ساعت 23:24 http://lopo.blogsky.com

سلام خوبی ؟
عکسا خیلی قشنگ بودن البته من دوست داشتم عکس نازنین همسر شما رو هم ببینم و یا جایی بود که میشد بهشون تبریک گفت :)

یک سوال بابت هزینه های صورت گرفته مخارج عروسی و غیره چقدر بوده آیا میشه بهم اطلاع بدی ؟

بازم ممنون

سلام
ممنونم
تو اولین فرصت بعد از عروسی همه مخارج رو اینجا می نویسم ... اجازه بدید جشن برگزار بشه تا بتونم دقیق بهتون بگم :)

کوکوی گلم دلم برات تنگ شده بود
واقعا خسته نباشی
استراحت کن گلم
اما گل کاشتی
دکوراسیون خیلی زیباییه
خیلی خوشکل بودن عکساتون
مبارک باشه عزیزم
ایشالا خوشبخت بشی
دیگه چیزی نمونده عروس خانوم ...
لحظه وصال نزدیک است ...

بغل کنوننننننن :دی
ممنونم گلم :*

سلام عزیزم چه خونه قشنگیییییییییی
همه چی ساده و شیک عالیهههههههههه
خوشبخت بشی مادرررررررررررررر بوس بوس

ممنونم بوسسسسسسسسسسسسس

من عاشق اون لاک پشته شدم :)

بیا بدمش به تو :دی

آشیانه سبز ما 6 تیر 1387 ساعت 12:27

وای چقدر عشقولی ناز...
مبارکتون باشه
ایشالا بسلامتی و با دل خوش

ممنون :)

من 6 تیر 1387 ساعت 17:26 http://www.sarv.blogsky.com

سلام قشنگ بود ایشالله به سلامتی با هم پیر شید

ممنونم مرسی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد