کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه شصت و هفتم

سلام...

فکر می کنم آخرین پستی باشه که قبل از عروسی براتون می ذارم... امشب راهی کرجیم و فردا وقت تحویل لباس دارم... ساعت ۶ بعد از ظهر باید برم لباس عروسی و حنابندون رو تحویل بگیرم... صبح هم کلی کار دارم! خرید ظرف حنا و جینگولک های حنابندون و عقد و عروسی...

سه شنبه ساعت ۹ حنابندون هست و روز پنجشنبه ساعت ۷-۱۱ عروسی...

مدام مد نظرمه که براتون عکس بگیرم و بیارم امیدوارم موفق بشم..

برامون دعا کنید...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
هومن 8 تیر 1387 ساعت 21:02 http://lopo.blogsky.com

سلام خوشبخت بشین انشالله هر دوتایی :)

ممنونم

سلام
اول از همه عروسیتون مبارک.
وبلاگ قشنگی دارید.
اگه موافقید تبادل لینک کنیم و بیشتر با هم دوست شیم.

ممنونم
با اجازه لینک و سر زدن به شما بعدا

یوهووووووووووووووو کوکو عزیز

الهی خوشبخت بشی

عکسهای خونه قشنگتو هم دیدم

خیلی با سلیقه هستی


همیشه زنده باشی به عزت عشق و پایدار چون سپیدار

ممنونم :*

ساره 9 تیر 1387 ساعت 11:15 http://sareheh.persianblog.ir

سلام کوکوجان...از اون اول وبلاگت رو می خوندم عزیزم... برای تو و پیشولت آرزوی شروعی سرشار از عشق رو دارم

ممنونم عزیزم

همه کارا رو که خودت داری انجام میدی عزیزم بیشتر به خودت برس تا یه عروس شاد و خوشکل بشی بوسسسسسسسس

نه بابا خیلی ها کمک هستند! اما کار زیاده :)

ا نه من اشتباه کردم. درب ورودی اونها این شکلی نبود!!!!

خانوم خونه 11 مرداد 1387 ساعت 17:25 http://www.tarhi-no.blogfa.com

سلام خانومی من برگشتم برم پستایی که عقب افتادمو بخونم
برمی گردمممممممممم

باشه :دیییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد