کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه شصت و هشتم

صبح رسیدیم کرج...

خلاصه کارها جهت اطلاع عروس خانم ها و اقا دامادها و ثبت اطلاعات و خاطره ها برای خودمون باید بگم کخ...

۱. با تالار تسویه حساب کردیم و ۱۰۰ تومن بیشتر از قرارداد بهش دادیم... البته ضرر و زیان اون آقا چیزی در حدود ۶۰۰ هزار بود که ما همین ۱۰۰ تومن رو بهش دادیم...

۲. لباس عروس خوشگلمون رو گرفتم... خیلی ناز شده و همین طور لباس حنابندون ...

۳. خرید های روز حنابندون انجام شد و یه کیسه گنده گرفتم توش شاباش بریزم :دی

۴. عصری میخوایم با پیشول بریم تهران دنبال یه سری چیزاااا (سکرته :دی)

نظرات 4 + ارسال نظر

وااااااااااای عروس خانوم نازم
چه لحظه های نابی
شمارش معکوس ... ...
عزیزم ...
لحظه دیدار نزدیک است ...
لحظه وصال نزدیک است ...
باز میلرزد دلم ...
شب عروسیت منم دعا کن که به اونی که میخوام برسم
برات دنیا دنیا خوشبختی آرزو میکنم گلمممممممم
منتظرم تا بیاییییییییییییی
یوهوووووووووووو

میسی :دی
حتما دعات می کنم عزیزم..
با همه وجودم از خدا می خوام لذات وصل رو بچشی...

دنبال چه چیزااا؟؟؟؟؟؟؟

ماجرای کفش خریدن من مفصله! باید تو یه پست بگم!!!‌
اما دنبال کفش رفته بودیم :دی

لام پیشاپیش عروسیتون مبارک. چقدر این خونه به نظرم آشنا میاد. خیلی جالبه. خواهر من فکر میکنم دو سال پیش دقیقا تو یه همچین خونه ای زندگی میکرد البته آپارتمان. درب ورودی این آپارتمان سبز نیستـ ؟ و تو یکی از فرعیهای خیابون ولیعصر بلوار ابوذر؟؟؟

سلام..
منم پیشاپیش ممنونم ...
همون طور که گفتی اشتباه کردی...
منزل ما تبریزه :)

ف 25 شهریور 1387 ساعت 01:11

سلام من امروز وبلاگتو دیدم
از این به بعد سر میزنم باید وقت بزارم اآرشیوتو بخونم
یه سوال؟تو بللاگ اسکای راحته وبلاک زدن و نوشتن از نظر محدودیت و سرعت و اینها یعنی مشکلی تا حالا واسه وبلاگت پیش نیومده؟ اگه قبلا تو بلاگفا وبلاگ داشتی یه مقایسه کوتاه برام بنویس تفاوتاشو اگه میشه .میخوام برم یه جایی غیر از بلاکفا مرددم اینم آدرس منه paamchal.bloga
پامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد