کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه بیست و نهم

اصولا کوکو خیلی دوس دارم اعم از سبزی، سیب زمینی، لوبیا هویج،وبلاگ نویس
همه شون خوشمزه و خوش خوراکن و سازگار با اشتهای سیری ناپذیر من
از همون روز اول، میخواستم کامنتی نظری چیزی بنویسم اینجا؛ اما تا دیدم چقده طرفدار پیدا کرده این کوکو جانمون ، یه جور دو جور شدم؛ نشستن و دیدن ابراز احساسات مخاطبین خاص که از یه قشر خاص هستن لذتی داشت وصف ناپذیر ...
تا دیروز پریروزا همه اهالیه نت دورو برمون اعم از مجرد و متاهل، نوع نگرش و حرف و حدیثشون از یه مایه دیگه بود  یا  یا   یا   یا  یا   یا

اما اینجا طبقه جدید اجتماعی شکل گرفته تازه مزدوجین یه مزه دیگه ای داره ...

آی یادم رفت بگم چادر سر کنین نامحرم میاد توو

اهوووم

پیشول خان 

نظرات 6 + ارسال نظر
خانوم خونه 11 اسفند 1386 ساعت 08:53 http://www.tarhi-no.blogfa.com

((:

سمیر 11 اسفند 1386 ساعت 12:28

اصولا ما (یعنی من) کوکو دوس نمیدارم اما نمیدونم این یه رقم کوکو خانومو خیلی دوس میدارم. مخلصیم :)

کوکو: قوربونت برم نازنین... :-*

مریم 11 اسفند 1386 ساعت 13:41 http://mayjoon.blogfa.com

وای چه بااحساس پیشول خان اینجا پست نوشتن. خوشم اومد. کوکو جون قدر همسر با احساس و همدلت رو می دونی دیگه نه؟
منم قد مهربون همسرم رو می دونم اما اصلا تو زمین من بازی نمی کنه!

اوهوم :ایکسسسس پیشول خیلی با احساسه :-*
سعی می کنم قدرشو بدونم
بازی می کنه بابا هیجان بازی رو زیاد کن خودش می دوه تو زمین :پیی

کوکو خانوم 11 اسفند 1386 ساعت 17:54

ببخشیدا من کامنت ها رو تایید کردم:دییی
آخه امروز یه اتفاقی افتاده که کلی ذوق مرگم... امروز وقت نمی کنم بم فردا حتما می گم چی شده (هووووررررراااااااا)

فاطمه 11 اسفند 1386 ساعت 22:39

چه پیشول هیجانیی

ترمه 12 اسفند 1386 ساعت 00:12 http://chatresefeid.blogfa.com

سلام کوکو خانوم
می بینم که پای پیشول خان هم به اینجا باز شده تبریک می گم همسر با احساسی داری قدرشو بدون
هر دو تون موفق و پیروز باشید

سلام عزیز
حتما قدرشو می دونم...
ممنونم.:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد