کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

کوکو خانوم

نوشته های کوکوخانوم برای تو

صفحه چهل و سوم

واقعا که چقدر کار می بره یه جشن گرفتن!!!‌

دیگه کم مونده بود از خستگی گریه کنم! حالا این تازه مقدماته! خدا رحم کنه به ۲ ماه دیگه!!!‌

اما ته دلم خوشحالم... ۲ ماه دیگه به امید خدا این موقع ها داریم استراحت می کنیم و ۲ روزه که زندگی مشترکمون رو شروع کردیم...

و اما از کارهایی که انجام دادیم... می گم شاید به درد عروس خانم های آینده بخوره...

۱- لباس عروسی و حنابندان اندازه گرفته شد.. وقتی رفتید برای اندازه گیری حواستون باشه که یا لباس خیلی تنگ بپوشید یا اینکه پیشنهاد بدید و لباستون رو دربیارید تا دقیق اندازه گیری بشه .. حتما حتما لباس زیر مناسب بپوشید.

۲- یه کارت خیلی خیلی ساده و خوشگل انتخاب کردیم و با یه متن خیلی قشنگ ... کارت دونه ای ۴۴۰ تومان بود و هزینه چاپ بین ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بسته به نوع چاپ متفاوت بود ما چاپ کلیشه نقره کوب سفارش دادیم و چون ۲ تا چاپ داشت ۲ تا هزینه ازمون گرفت! بابت مونتاژ کاغذ کالک و پاپیون روی کارت هم ۱۰ هزار تومان برامون محاسبه کرد... سعی کنید تعداد کارت رو ۱۰-۲۰ تا اضافه تر سفارش بدید که هزینه تون دو برابر نشه چون هزینه چاپ ۱۰ تا کارت با ۱۰۰۰ تا کارت فرقی نمی کنه ...

۳- با فیلمبردار قرارداد بستیم... فیلمبرداری حرفه ای با یک دوربین روی DVD  به قیمت ۲۵۰ هزار تومان و هر عکس باغ ۴ هزار تومان و عکس آتلیه ۸ هزار تومان که تعدادشون بعدا مشخص می شه ... ورودی باغ هم ۳۰ هزار تومان... توی جشن هم یه عکس ۵۰*۶۰ همراه ۲۰ تا عکس کوچیک بهمون هدیه می دن...

دقت کنید جایی که می رید حتما اصل کار رو بهتون تحویل بده ... به ما قول دادن که تمامی عکس های خام رو بهمون بدن ...

۴- با آرایشگر قرارداد بستیم... شب عروسی ۳۰۰ تومان و حنابندان اشانتیون... من به این خاطر کارش رو انتخاب کردم که با آرایش های عجیب غریب فعلی مخالفم و ایشون قول دادن یه کار ملایم روی صورتم انجام بدن و همین طور ابروهامو  تیغ نزنن! هر جا رفتم میخواست با تیغ بیفته به جون ابروم!!!!

۵- ماشین عروس با راننده اجاره کردیم... لیموزین سفید ...ساعتی ۸ هزار تومان......  قرار شده ۷۰ تومان بابت دسته گل  و ماشین عروس بدیم بهشون، چون با گل زیاد زدن رو ماشین مخالف بودیم...

ما از یه مجموعه استفاده کردیم، یعنی عکاس و فیلمبردار و گل فروشی و تالار همه با هم کار می کنن... شاید کمی گرون تر دربیاد اما اینکه اتلاف وقت نداریم و نمی خواد هی بدو بدو کنیم دنبال هر چیزی مزیت خیلی خیلی خوبیه...

برامون دعا کنید که همه چیز خوب پیش بره و طبق تصورمون...

خیلی استرس و دلشوره دارم :-(‌

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم خونه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 13:09 http://www.tarhi-no.blogfa.com

ایشاللا که که همه چی خوب پیش بره خانومی
سعی کن آروم باشی و زیاد به خودت فشار نیاری تا از جشنت لذت ببری
مثل من نکنی ها...
بیا پیشم حتما خاطرات جشن عقدمونو نوشتم بالاخره...

سعی می کنم :|

مینا 25 اردیبهشت 1387 ساعت 12:59

سلام- خوشبخت باشی
میشه اسم و آدرس فیلمبردار و ارایشگاهت و بگی.
ممنون

سلام مرسی...
اسم فیلمبردار آقای رنجی هست و گالری مهتاب... البته من چون از طریق تالار بهشون معرفی شدم نرفتیم دفترشون ولی اگر بری تالار دلشدگان کرج (تو خیابان چالوس) بهت معرفی شون می کنن و آرایشگرم هم با همین مجموعه کار می کرد .. خانم یلدا آرایشگاه سپینود...
بازم اطلاعات خواستی ایمیلت رو بده که منم راحت تر برات بنویسم..

مینا 26 اردیبهشت 1387 ساعت 09:42

سلام
ممنون از جوابت
من دنبال آرایشگاه تو شرق تهرانم.و مثل شما آرایش های عجیب و غریب دوست ندارم.
و یک فیلمبردار خوب.

سلام مینا جان
من تو کرج مراسمم هست و نمی دونم به کارت می یاد یا نه
امیدوارم پیدا کنی اون چیزی که دلت می خواد رو ...
:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد